Més de 500 persones han format una cadena humana que anava des de la Plaça de la Vila, sota l'arbre de la Llibertat, fins a la rotonda de Can Reus, inici de l'Avinguda dels PAÏSOS CATALANS, passant per tot el carrer Camprodon, la via principal del poble, per demostrar el suport d’Arbúcies a la via cap a la Independència de Catalunya. L’acte organitzat per AxI (Arbúcies per la Independència), la secció local de l’ANC, i s'ha portat a terme a dos quarts de set de la tarda.
La cadena humana ha volgut ser una prova local de cara a la gran cadena que està preparant l’ANC que anirà des dels Pirineus fins el Delta de l’Ebre, travessant Catalunya, el proper dia 11 de setembre, la Diada de Catalunya. I de cara a l’11 de setembre ja tenim plens sis autocars i encara hi ha molta més gent interessada que s'ha inscrit pel seu compte o bé a través d'AxI per anar amb grups d'arbuciencs.
El més destacable de la cadena humana d’Arbúcies: la diversitat de la gent que ha omplert els carrers del poble. Aquesta característica la trobem també en les persones que s’inscriuen per la cadena de l’11 de setembre. I demostra que la participació serà molt transversal. Hi ha persones de tota mena que treballa i col·labora per aconseguir la Independència de Catalunya.
ENLLAÇ A NOTÍCIA: BaixMontsenyNacióDigital
Arbúcies com quasi be tots els municipis catalans fan i faran pinya per reivindicar els drets del catalans. Altre cose serán els resultats es consigeixe el que es consigexi. Tan debó Catalunya arrivi algún cop a estar ben dirigida per catalans. Fins are els ejemples son ductosos.... no perdem les esperançes. joan lluís
ResponElimina